dinsdag 19 juni 2012

Trouw aan leveranciers

Op dit moment ben ik bezig om te kijken of ik bij een andere  energieleverancier minder geld kwijt ben.
Ik ben geïnspireerd door Neurootje  en heb ook informatie ingewonnen bij switchcoach.nl
Ik heb mijn verbruik doorgegeven en ook ik zou goedkoper uit zijn. Dus zit ik hier te zuchten en dubben of ik wil wisselen van energieleverancier.

Het probleem is dat ik normaal gesproken een kordate meid ben die goed tegen veranderingen kan en niet achterom kijkt maar altijd vooruit , alleen ben ik een tut op het gebied van wisselen van mijn vaste leveranciers. Dat geldt bij mij  o.a. voor verzekeringen, energieleverancier, telecom,  ik ben op dat gebied heel trouw. Maar waarschijnlijk kan ik daar op dit moment wel de meeste winst behalen.

Van de week was ik mijn verzekeringen ook nog eens serieus aan het bekijken en kwam ik erachter dat ik in 2011 voor een levensverzekering 600 euro had ingelegd en daardoor was mijn totale kapitaal 93,87 ?gestegen, dat klinkt toch niet echt goed. Dus ook daar moet ik knopen doorhakken, maar zucht ....... voor mij een hele stap (maar ik ben wel van plan het te doen)

Heb jullie toevallig ook nog goede tips/ ervaring op het gebied van verzekeringen en energieleveranciers ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten