zondag 12 augustus 2012

Al vroeg uit de veren

Ik ga vandaag al vroeg op pad om te werken in het asiel.Ik doe dit altijd graag,de sfeer is goed en ik ben dol op dieren dus wat is er nu leuker om daar te helpen.Ik doe dit al jaren en kom er altijd blij vandaan.

Ik ben sowieso een ochtendmens, hoe vroeger hoe beter. Lekker even in alle vroegte even genieten van een moment rust.Dat wil niet zeggen dat ik niets doe ( ik sta rustig s'morgens een pan soep te maken) maar gewoon op mijn eigen tempo zonder veel kinderen om mij heen. Jongste kind is ook zo'n vroege vogel en  die rommelt een beetje om mij heen.Altijd erg gezellig om zo te beginnen .
Door de weeks staat onze wekker altijd vroeg (05:15/ 05:30 uur) in het weekend is het iets later en slaapt mijn man uit.Ik ga als ik uit bed ben eerst de honden uitlaten en daarna op mijn eigen tempo rommelen in huis,bloggen e.d. Daarna een lekker zondagsontbijt maken voor het hele gezin en genieten van de vrije zondag.Vandaag dan niet want ik kom rond 11:00 uur thuis van het asiel .Maar dan brunchen we altijd.

Ik ga nu aan de slag en wens jullie een fijne zondag en geniet van het mooie weer !



2 opmerkingen:

  1. Jij ook een fijne zondag toegewenst! Zelf sta ik ook graag vroeg op, maar dat lukt niet altijd even goed. Heerlijk, die rustige uurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik mis mijn eigen vroege vogel; jaren terug stond ik ook altijd vroeg op en deed van alles, wil nu niet meer lukken en da's best jammer. En wat mooi dat jij in het asiel werkt, echt eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen