maandag 17 september 2012

Ik word blij van................

 Het weer verandert de herfst komt eraan, dat is niet mijn favoriete seizoen ( ik vind het altijd jammer als de bladeren van de bomen gaan vallen) dus vandaag een positieve blog met als onderwerp "Ik word blij van"

Ik word blij van:

  • onze kinderen die tijdens het avondeten de hele maaltijd door hun verhalen vertellen
  • onze trouw CD die we met z'n allen hebben bekeken. ( Echt leuk)
  • de poes die lekker op schoot zit
  • de zon die lekker  scheen vandaag
  • de gesprekken die ik vandaag heb gevoerd
  • de wandeling die ik met de honden door de polder heb gemaakt
  • een  lekker opgeruimd huis
Als ik het zo even opschrijf denk ik gelijk wat ben ik op dit moment een gelukkig mens.



4 opmerkingen:

  1. Fijn zo en vasthouden op de dagen dat het minder is. Toch kun je ook genieten van een heerlijke wandeling in het bos tijdens de herfst. Of de kinderen mooie herfstbladeren laten zoeken en deze in een schaal in de woonkamer leggen. Ziet er ook mooi uit. Daar word ik ook blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen geluk zit in de kleine dingen, maar ook blijheid!

    Gr. Chanel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat moet je vooral koesteren hoor dit soort momenten!

    BeantwoordenVerwijderen