dinsdag 16 oktober 2012

Weer thuis

 Zo ,mijn ouders zijn inmiddels weer gezond en wel thuis. Ik ben er net even geweest om bij te kletsen.
Wel erg gezellig dat ze er weer zijn.Wat wel opvalt is dat ik gelijk dan weer ineens kind ben. Heb je het niet te druk? Wat ben je mooi afgevallen ,wel volhouden meid! , zal ik even helpen met het wisselen van de zomerkleding? Ach het is even wennen maar ik ben dolblij dat ik beide ouders nog heb en hoop nog heel lang kind te zijn.....

Verder deze week veel tijd met mijn werk bezig, het is een drukke periode en ik ben dus vaak s'avonds ook nog even aan het werk als de kinderen in bed liggen. Het is geen straf ik doe het graag en omdat ik zelf mijn tijd in kan delen ,ben ik ook weleens vroeger thuis en dat is ook weer prettig. Dan kan ik lekker praten over de dingen van de dag met de kinderen en zorgen dat het eten op tijd klaar is. Zo heb ik een fijne balans tussen met werk en privé.

Deze week gaat  het menu prima, tot nu toe loopt het volgens planning . Morgen eten we eigengemaakte soep met veel groente met brood.Lekker makkelijk en toch gezond. Donderdag ga ik weer een nieuw menu maken en maak ik gelijk weer de boodschappenlijst. Wat vliegt de tijd toch snel ... zo weer een week voorbij.Deze week wordt iets duurder omdat 1 van de kinderen jarig is, er komen een aantal vrienden s'middags mee uit school  en ze blijven eten en daardoor heb ik toch wat meer boodschappen nodig. De verjaardagen van een paar kinderen vieren we iets later dit jaar in 1 keer met veel visite.  Ik heb liever 1 groter feest dan 3x achter elkaar in korte tijd een verjaardag. We krijgen dan ook veel visite en ik maak taarten en een lunchtafel met allerlei lekkere dingen.




1 opmerking:

  1. goed bezig jij, enne genieten is alles waard he? , geniet van je kind zijn, dat is gousd waard, liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen