zaterdag 5 januari 2013

verkopen en kopen


Spaarcentje gaf het al aan er zijn vele mogelijkheden om extra bij te verdienen.Ik ben zelf een fan van Marktplaats en Bol zowel voor verkoop als koop. Soms in de slechte tijd was ik dolblij dat ik wat verdiende met het verkopen via MP.Dan kon ik weer wat boodschappen doen. Ik heb bijvoorbeeld ook haast al mijn gouden sieraden via MP verkocht om te voorkomen dat ik achterstand kreeg met mijn hypotheek.Ik heb er geen spijt van .Ik heb mijn trouwring, nog een andere ring die ik gekregen heb van mijn man, armband en ring van mijn overleden oma nog steeds en de rest was ik niet aan gehecht.Soms kan iets door omstandigheden heel helder zijn ( zeg maar zwart-wit) het is overleven of verzuipen.En ik ben meer een vechter en geloof meer in schouders eronder zetten en doen wat je moet doen om je gezin veilig te houden.Het belangrijkste is eten, drinken,dak boven hoofd en liefde. De rest komt pas later.

Kopen op MP doe ik ook graag. kleding voor de kinderen, huishoudelijke artikelen ( als ik iets moet vervangen omdat het uit elkaar valt )dan kijk ik altijd eerst op MP.Laatste mooie aanschaf was een bijna nieuwe snelkookpan van 6 liter van BK ( voor een zeer schappelijk bedrag)

Bol heb ik ook recent boeken aan toegevoegd en ik ben inmiddels 4 boeken armer. Verkoop MP gaat ook goed ik heb deze week op dit moment al 40,50 verkocht en ik ben blij dat ik weer minder spullen in huis heb.Jullie gaven het al aan, waarom niet gewoon ook aangeven wat je te koop hebt wellicht is er iemand die interesse heeft.Dus hier komen mijn items van dit moment.
  • Kledingpakket 110-116 voor een meisje ( zit veel merkkleding bij Tumble  en  Dry,Virginio en nog meer merken. Gaat om een paar  t-shirts met lange mouw, spijkerjasje, rokjes en broek.( en nee ik koop geen merkkleding maar krijg vaak kleding van kinderen uit de familie of vriendengroep)
  • Kleine nieuwe theekoker van Tefal, 2,5 dl ( wellicht voor op vakantie e.d.)
  • 5 tijdschriften Happinez uit 2011.
  • Dekbedhoes voor ledikant  110x115 ( wit met leuke figuurtjes voor meisje) van Ikea nieuw in hoes. Kind  groeide ineens uit  ledikant.
  • Vtech Little People kleine garage en carwash
Heb je interesse mail dan even via annelieya@gmail.com.
Ik kan dan ook eventueel foto's sturen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten