maandag 21 januari 2013

Wat een weer

Ik ben de dagen al aan het aftellen naar de lente. De winter is niet mijn seizoen. Zolang het bij ruiten krappen gaat en sneeuw rondom kerst word ik er wel blij van . Een Elfstedentocht kan ik ook zeer waarderen omdat ik dol op schaatsen ben ( en stiekem gewoon een beetje fries bloed heb)Maar sneeuw in januari en het blijft nog liggen ook :-)Ik keek gisteren in mijn agenda en ik heb een vol en druk reisschema voor mijn werk. Ik moet veel kilometers maken en dan is sneeuw en vooral de bijbehorende files echt niet prettig.Vorige week dinsdag lukte het al helemaal niet om mijn reisdoel te bereiken. De randstad zat muurvast en ik heb toen ook maar thuis gewerkt omdat er geen doorkomen aan was.

Vandaag gaan we het weer proberen, ik ben benieuwd als ik zo de deur uit ga. Maar ik blijf aftellen naar de lente.Dol op de blaadjes aan de bomen,de narcissen,tulpen, het gezang van de vogels ,de moestuin, genieten van de eerste lekkere dag , nee'ik pak mij zo meteen weer lekker in maak mijn auto sneeuwvrij en droom van de lente..................

5 opmerkingen:

  1. Sterkte met al dat reizen.Neem eten en drinken mee,je weet nooit hoe lang je onderweg bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik ook hoor, van mij mag het vandaag al Lente zijn. Ik droom gewoon lekker met je mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verlang ook naar de lente. Ik moet donderdag kinderen uit groep 6,7 en 8 naar een ander dorpje rijden voor techniekles, en zie er tegenop vanwege de weersomstandigheden.

    BeantwoordenVerwijderen