zaterdag 24 augustus 2013

Wauw wat een heerlijke vakantie

Zo we zijn weer thuis, we hebben genoten van een paar dagen in Nederland.Ik had recent een leuk bod gedaan  waardoor we voor een habbekrats in Drenthe zaten. De kinderen hebben het erg leuk gehad en vonden het 1 van onze beste vakantie's. Zo zie je maar het hoeft niet altijd lang en ver te zijn, het ligt met name aan het gezelschap, de omgeving en de sfeer op het vakantiepark. In dit vakantiepark was erg veel te doen voor de kinderen ( zowel voor de jonge als de oudere kinderen) wildwaterglijbaan, zwemmen, klimmen, fietsen, knutselen, dus ze hebben zich goed vermaakt. Ze hadden ook al snel allemaal vrienden ,dus een gezellig boel.

1 van onze kinderen was ook nog jarig en wilde heel stoer een groot outdoor klimparcours doen, daar stond kind dan 10 meter vanaf de grond. Kind had nergens last van maar moeder moest wel even slikken .

Wij hebben ook lekker met de fiets de omgeving bekeken , genoten van de rust en ruimte in deze provincie. Ik ben dol op dieren zoals jullie weten , dus wordt altijd vrolijk van de koeien, schapen en paarden in de wei.  We hebben ook nog fruit gekocht bij de boer in een 'pluktuin"erg leuk!Verder heb ik gewoon zelf gekookt en had ik spullen van huis meegenomen. Het leek wel of we 3 weken weg geweest zijn ( erg fijn)

Nu gaan we ons weer voorbereiden op de start van het schooljaar. Eerste schoolboeken zijn weer binnen, het kaften kan weer beginnen. Schoolspullen koop ik meestal gedurende het jaar als ik een aanbieding zie, ik leg ze dan in een aparte kast en als we wat nodig hebben haal ik het daaruit.Ik hoef dan nooit hals over kop naar de winkel om weer iets te halen. ( Dat doe ik trouwens ook voor Sinterklaas en verjaardagen) De oudere kinderen moeten altijd als ze een luxe agenda willen, die zelf betalen van hun zakgeld. Ik vind ruim 15 euro  voor een agenda echt teveel geld en als ik dat dan vermenigvuldig met onze kinderen is het een groot bedrag.Oudste kind heeft er dit jaar voor gekozen om een persoonlijke agenda te maken via albelli. De agenda is inmiddels binnen en ziet er leuk uit met persoonlijke foto's.

Zo ,ik ga nog even genieten van mijn laatste vrije dagen, ik werk komende week 2 dagen en vanaf 2 september weer volledig aan de slag. Manlief start maandag weer...

Fijn weekend!

Groetjes Annelieya





2 opmerkingen:

  1. Oh agenda's, tsja, ik kan me voorstellen dat dat 'er in hakt' met veel kinderen. Ik kocht laatst eentje van 22,45 euro (inclusief verzendkosten). En ik sta nog bijna te kwijlen bij alle schoolspullen, heerlijk. Verheug me al op volgend jaar wanneer onze dochter naar de middelbare school gaat. Al mag ik dan misschien niet eens mee dingen kopen :) Lekker dat jullie zo'n uitgerust gevoel hebben. Ik heb al weer twee weken gewerkt. Vanaf woensdag heb ik lang weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn dochter gaat ook volgend jaar pas naar middelbaar. Wij hebben samen dit jaar al heerlijk tussen de agenda's gespiekt. Zij had al leuke uitgezocht.
    Zoonlief wil altijd een voetbal agenda. Dus is vlug klaar. En ja de prijzen liggen van 10 tot 16 euro.
    Rest koop ik op de kleurpotloden en een fatsoenlijke pen en potloden allemaal bij de action, dus daar ben ik niet veel geld voor kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen