vrijdag 8 juni 2012

Hebben jullie dat nou ook weleens?

Afgelopen zondag hadden we geen afspraken en zou een rustige zondag worden, met de hond wandelen, spelletje doen ,kinderen helpen met huiswerk.
Maar ik ergerde mij aan een paar kapotte dingen in huis, mijn man  ging aan de slag met de vastgelopen printer, hij haalde hem van zijn plek en toen gebeurde het:

Ik zag stofpluizen en dacht, ik maak gelijk dat hoekje even schoon, toen dacht ik dat dweilen ook gelijk wel even kon en daarna de bankhoezen wassen ,banken van zijn plaats, ramen ook nog even zemen,vensterbank afdoen en zo ging het maar door. Een soort witte tornado die na 3 uur weer neerplofte. (moe maar tevreden :-))

Mijn man en kinderen herkennen het dan al, als ik ga schoonmaken of opruimen ben ik zo een paar uur verder en heb ik het hele huis weer op zijn kop gezet . Helaas gaat dat dan meestal af van een stukje ontspanning voor mezelf,dat schiet er dan bij in. Ik had wel mijn man aangestoken, die ondertussen de nieuwe vouwdeur monteerde ( die we al enige tijd in huis hadden) dus daar was ik wel blij mee!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten