maandag 16 juli 2012

Mijn boeken en ik

Ik ben dol op boeken, vroeger las ik alles wat los en vast zat. Tegenwoordig met een groot gezin is dat een stuk lastiger en lees ik vaak alleen nog even voor het slapen. Toen we nog geen zorgen hadden over geld ( en geen gezin) gaf ik veel geld uit aan boeken ( en dan het liefst recensies lezen en dan bestellen via Bol.com) Ik ben daar klant vanaf het eerste uur en een grote fan van Bol.

Tegenwoordig ga ik daar heel anders mee om, ik ben lid van de bibliotheek en ruil/leen vaak boeken en tijdschriften met familie of vrienden.Maar als ik echt iets heel graag wil hebben dan zoek ik op MP of Bol 2e hands net zolang totdat ik voor een kleine prijs toch een gewenst boek kan krijgen.

De afgelopen periode heb ik iets gedaan wat ik eigenlijk nooit doe, ik heb boeken op Bol in de verkoop gezet en boeken naar de kringloop gebracht.Ik wil namelijk minder spullen in huis en daar vallen boeken ook onder( ik heb namelijk een boekenkast vol en nog een paar dozen?)

Het opruimen van een deel van mijn boeken viel niet mee, maar ik heb toch keuzes kunnen maken ( en natuurlijk de meeste inspirerende boeken gehouden) en het ziet er weer een stuk leger uit ( hoera) En ik heb al 2 boeken verkocht via Bol en dat levert toch weer 21 euro op....




2 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven blog heb je. EN voor 2e handsboeken, ken je "boekwinkeltjes.nl". Ik slaag daar vaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Riet. Ik ken boekwinkeltjes niet maar ik ga er zeker naar kijken.
    Groetjes Annelieya

    BeantwoordenVerwijderen