vrijdag 14 december 2012

Lekker weekend

Zojuist moe maar voldaan achter de computer geploft,  manlief, de kinderen en loges zitten lekker op de bank naar the Voice te kijken en zingen en dansen vrolijk mee! Het is een dolle boel vandaag.Wij hebben vandaag een kinderfeestje gehad met een hoop drukte en nu zijn er nog loges dus een huis vol.

Ik vind het dan lekker om mij even terug te trekken en al luisterend naar de muziek te genieten van het lezen van alle leuke blogs (  soms moet ik ook gewoon even bijlezen na een drukke week en geniet ik van de blogs en alle reacties)

Dit weekend verder gelukkig een lekker rustig weekend zonder al te veel afspraken, lekker even genieten .Ik wil morgen even zelf lekker naar de kringloopwinkel ( zonder kinderen) dan kan ik gewoon even struinen voor leuke kleding, meestal heb ik ook  wat glasservies nodig of andere huishoudelijke artikelen.Ik zoek bijvoorbeeld  nog steeds een aantal soepkommen met zwart witte koeien erop, soms vind ik er dan weer 1.
Ik heb trouwens een enorme liefde voor koeien  en dat voor een stadsmeisje. Koeien zorgen bij mij voor een lach op mijn gezicht als ik ze zie.

Maar ik dwaal af , dus morgen hoop ik even een uurtje alleen richting de kringloopwinkel te kunnen ( even me-time) en daarna lekker lunchen met het gezin. Genieten van de kaarsen en de kerstboom en lekker het haardvuur aan. Ik doe helemaal niets morgen.

Zondag wil ik met manlief weer  verder de zolder opruimen. Ik hoop dat we weer een aantal dozen weg kunnen doen. .Hoe minder op de zolder hoe beter .Kunnen we in het voorjaar wellicht toch beginnen met de speelkamer ( als de financiën niet teveel onder druk komen te staan de komende periode)

Lieve allemaal , ik wens jullie alvast  een fijn en gezellig weekend!

1 opmerking:

  1. Heerlijk om even achter de computer te zitten na een drukke dag. Dat vind ik ook. Geniet van je weekend.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen