vrijdag 8 februari 2013

Huis vol

Ook in een hectische week gaat het leven gewoon door. Dus ook voor de kinderen. We hadden dus weer een huis vol , we hebben zelf natuurlijk een groot gezin maar daarnaast zijn er altijd ook veel vriendjes en vriendinnetjes over de vloer. Kinderen komen ook graag langs omdat wij dieren hebben. De katten ,hond en kippen ( die ook nog los liepen in de tuin tussen de middag) krijgen altijd veel aandacht. Onze dieren houden ook erg van kinderen dus dat gaat prima.Vandaag had ik tussen de middag dus ook een aantal meeeters.Vandaag maakte ik tosti's , dat is makkelijk en snel en iedereen vind het lekker. Het is ook handig om het oude brood op te kunnen maken.

Vanavond gaat 1 van onze kinderen logeren en die komt dan weer morgen thuis.over 2 weken komen er weer kinderen bij ons logeren. Dus het is altijd een komen en gaan en wij vinden dat  prima. Binnenkort is het weer lente en dan spelen ze weer veel meer buiten, nu zie je dat ze wel buiten spelen maar minder omdat het de laatste tijd koud was of regende.Toen ik jong was verwachtte niemand dat ik ooit zou kiezen met manlief voor een groot gezin. Maar dat deden we wel ,we zijn allebei dol op kinderen en hadden genoeg ruimte in ons hart. Ik ben blij met ons gezin ,het is altijd gezellig en er is genoeg te doen. Natuurlijk is er weleens ruzie en loopt het niet altijd soepel. Daarnaast heb je ook meer zorgen omdat elk kind weleens iets heeft. Ik probeer alleen altijd wel regelmatig  op zondag  een wat rustigere dag te plannen dan zijn er geen haal en breng verplichtingen en kunnen we even samen zijn en een beetje rommelen in huis.Lekker koken in de avond en genieten van ons gezin.

Ik wens jullie een fijn weekend.

groetjes Annelieya


Geen opmerkingen:

Een reactie posten