zondag 3 juni 2012

inspiratie!

Vandaag weer begonnen met het opnieuw lezen van mijn oude tijdschriften van Genoeg.De meeste tips zijn wel bekend maar nalezen levert soms toch weer extra inspiratie op. En die heb ik soms gewoon nodig om te voelen dat ik er niet alleen voor sta. Met onze 2 huizen ( en dus 2 hypotheken) moet ik soms alle zeilen bijzetten om niet kopje onder te gaan. En dat gaat meestal prima maar soms niet , we houden het al ruim 3 jaar vol maar soms heb ik even een kleine dip of gaat er iets kapot waar ik niet op had gerekend. Ik heb een buffer voor noodgevallen maar die is niet oneindig.

Gisteren weer even op de website van Teunie ( eenvoudig leven) geweest. Ik had al eerder gelezen over haar solar cooker maar er verder niets mee gedaan.Maar door haar laatste belevenissen met de solar cooker kreeg ik toch inspiratie.Ik ga toch eens uitzoeken hoe het werkt en hoe ik hem kan maken.

Ik ben trouwens dol op het lezen van blogs die met consuminderen te maken hebben. De blog van Teunie lees ik al heel lang maar dat geldt ook voor anderen.
Zonder iemand te kort te doen hierbij mijn favorieten op dit moment in willekeurige volgorde.

Eenvoudig leven
Zuinigaan
wie dit leest is een vrek
Buffertje
Lege zakken
En recent gevonden: Mindercentjesmama

Heeft iemand nog een leuke andere tip dan hoor ik dat graag
Fijne zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten