woensdag 5 september 2012

Zuinig aan

Allereerst bedankt voor alle beterschapswensen. Ik was erg beroerd afgelopen maandag en lag s'avonds gelijk nadat mijn man thuiskwam in bed maar ben ik gisteren wel naar mijn werk gegaan.Behalve dat ik mij niet ziek wil melden ,heeft mijn werkgever ook een regeling waarbij we de eerste 2 dagen niet uitbetaald krijgen en de daarop volgende ziektedagen 70% krijgen. We melden ons dus pas ziek als we echt ons bed niet meer uit kunnen komen.

Deze maand moeten we even extra zuinig aan doen omdat we nog 1 extra grote rekening  hebben binnengekregen. Namelijk de loodgieter die ons riool moest doorspuiten, ik had wel verwacht dat deze rekening hoog zou zijn omdat ze op zondag moesten komen maar zo hoog had ik niet verwacht. Dus moeten we toch nog wat strakker leven deze maand.

Met het tientje per dag gaat het goed tot nu toe heb ik zit ik nog binnen budget en hebben we lekker gegeten. Donderdag halen we weer boodschappen dus dan weet ik hoe we er voor de volgende week voor staan. Vorige maand heb ik uiteindelijk in totaal 200 euro extra krediet kunnen aflossen  dus dat scheelt weer een paar euro rente. Misschien dat ik einde van de maand nog wat kan aflossen. Van de week ga ik nog een up date geven van de doelen van augustus.





2 opmerkingen:

  1. Veel succes met zuinig aan doen, wel fijn dat je vorige maand nog 200 euro extra hebt kunnen aflossen! Ik doe lekker zuinig met je mee, want hier wordt het dak waarschijnlijk deze maand geplaatst, dus elke cent die we extra kunnen (be)sparen is meegenomen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi LLMM, dat heb je toch maar vlug geleverd. Petje af. Ben erg benieuwd hoe je dak gaat worden. Misschien kun je dan eens een foto plaatsen.

      Verwijderen