woensdag 10 oktober 2012

Marktplaats en ik

Marktplaats en ik zijn al heel lang vrienden. Ik ben al een aantal jaren geleden begonnen  met het verkopen van servies. Met name servies dat niet meer verkocht werd in de winkel maar klanten nog wel wilde hebben om hun servies compleet te houden. Dat heb ik echt een tijd gedaan ( en doe ik nog steeds maar niet meer zo actief ) Ik verdien daardoor wat extra geld dat ik goed kan gebruiken.

Daarnaast verkoop ik ook regelmatig kinderkleding,  boeken, overbodige spullen, speelgoed e.d. Ik ontvang dan wat geld terug en ik maak er iemand anders blij mee. Zo zijn al heel wat spullen gewisseld van eigenaar.

Verder koop ik ook regelmatig op MP  als ik iets nodig heb, ik kijk altijd eerst of ik het via MP kan aankopen denk aan dierenvoer, kleding, boeken, kortingsbonnen, e.d. het scheelt een hoop geld en dat is altijd prettig. Als ik iets wil kopen spreek ik altijd van tevoren met mijzelf af wat ik wil uitgeven zodat ik niet blijf doorbieden en het niet meer rendabel is.

Wat zijn  leuke dingen die ik ooit  heb gekocht,  een spaarkaart waardoor ik heel goedkoop met ons gezin een weekend weg kon, 2 filmpremières voor het gezin voor een habbekrats, een bank bijpassend bij mijn andere bank., aanhangwagen voor heel weinig ( en we hebben er al heel veel plezier van gehad) 6  stoelen voor aan de eettafel. Gratis tuintegels en bloempotten. En zo kan ik nog wel even door gaan. Ik heb er altijd lol in en bespaar zo heel wat uit.




1 opmerking:

  1. Hier ook veel gekocht en verkocht op MP. De laatste tijd even niet meer zo maar we zijn weer aan het verzamelen. Dan kan alles tegelijk erop.

    BeantwoordenVerwijderen