dinsdag 27 november 2012

Liefde

Mijn man en ik zijn al jaren bij elkaar en ook alweer vele jaren getrouwd.  In de afgelopen jaren hebben wij ons ontwikkeld van hard werkende carrieretijgers naar een groot gezin met kinderen. Waarbij we ons werk ook nog heel belangrijk vinden, maar ons gezin nog veel meer..............

In ons huis klinkt gelach, geklets, geschater maar ook gerommel, gemor maar het is ons gezin en onze grote liefde.....Een groot gezin, wij komen beide niet uit een groot gezin en hebben onze familie echt versteld laten staan over de uitbreidingen in ons gezin. Niemand had verwacht dat wij als carrieretijgers zouden veranderen in een groot gezin. Wij werken en daarnaast voeden we ook onze kinderen op, wij ( mijn man en ik ) hebben afwisselend wat minder gewerkt toen de kinderen klein waren was dat mij man die parttime werkte.Op mijn werk werd dan niet gewaardeerd  als ik als manager minder ging werken en werkte ik gewoon fulltime door.
Daarna hebben we een tijd beide 4x9 uur gewerkt en nu werkt mijn man fulltime en ik iets minder.

Dol op onze kinderen en stapelgek op elkaar en daarnaast ook een grote dierentuin. Het vergt goede planning , energie en vooral veel voorbereiding zodat alles gedurende de dag prima loopt maar vooral veel liefde voor onze kinderen en elkaar.

Binnenkort gaan de kinderen allemaal uit logeren en gaan wij genieten van een paar dagen samen.Heerlijk daar zijn we echt weer eens aan toe. Lekker kletsen , uit eten en  genieten van elkaar , ik tel de dagen al af.
De laatste keer is alweer 2,5 jaar geleden en het werd wel weer eens tijd. 


2 opmerkingen:

  1. Het klinkt erg warm Annelieya.
    Ik wens jullie een prachtig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt helemaal geweldig dat jullie er samen een paar dagen uitgaan. Erg belangrijk om dat af en toe te doen. Heerlijk vooruitzicht.
    Ik merk dat ik dan altijd even moet 'afkicken' om niet met mijn gedachten bij de kids te zijn, voordat ik dan helemaal van manlief kan genieten.
    Geniet ervan!

    Grenouille

    BeantwoordenVerwijderen