vrijdag 1 februari 2013

Zo maar een dag

Vandaag is gewoon zo maar een dag. We zijn in afwachting van de operatie van geliefde naaste waardoor ik meer daar mee bezig ben en niet zoveel te vertellen heb deze keer.

Vandaag komt wel mijn nieuwe auto dat is wel leuk nieuws, ik ben erg benieuwd ik heb hem in een 1/2 uur aangeschaft en niet eens een proefrit gemaakt :-) Ik wist wat ik wilde en ken het merk van eerdere auto's dus was de keuze snel gemaakt.  Ik ben blij met de accessoires die maken mijn werk leven een stuk makkelijker.

Verder dit weekend een rustig weekend, wel wat haal en breng verplichtingen.maar verder geen afspraken.
Dus we doen het het rustig aan, komende week wordt het wel druk met veel afspraken s'avonds dus ik geniet nu nog maar even van dit rustige weekend.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Annelieya


3 opmerkingen:

  1. Bij aanschaf van auto zou ik zeker wat onderzoek doen, want ook je vertrouwde merk kunnen met types uitkomen die niet zo betrouwbaar zijn van mij echt van belang zeker bij nieuwe auto daar rij ik zeker 15 jaar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte. Hopelijk komt het goed. Dikke digi-knuffel voor jou vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen