vrijdag 15 maart 2013

Flink aan de slag geweest

Vandaag hebben manlief en ik flink wat zaken opgepakt en dat geeft een goed gevoel. Nu voelt het goed en is de groeiende onrust in mijn hoofd verdwenen.  De laatste woekerpolis is nu ook gesloten en het tegoed komt naar ons toe. Scheelt in maandelijkse lasten en daarnaast zetten we het bedrag op onze spaarrekening.Daar staat het een stuk beter dan bij de woekerpolis die alleen maar geld heeft gekost.
We hebben alle lasten nogmaals doorgekeken en samen besproken hoe we het de komende tijd gaan doen.

Als we heel zuinig leven redden we het allemaal net de komende tijd , maar dat betekent geen uitspattingen en letten op de kleintjes. Dat doe ik altijd al maar manlief soms iets minder, we hebben nu afgesproken dat we dezelfde lijn hanteren .Ik ben altijd degene die de rekeningen doet maar de laatste periode was ik verantwoordelijk voor alle ( problemen) zaken en dat hebben we nu weer wat eerlijker verdeeld. Ik ben namelijk altijd een bezige bij maar de laatste tijd voelde ik mij daar een stuk minder goed bij, er kwam teveel op mijn bordje. Natuurlijk heeft dat ook te maken met de  ziekte van geliefde naaste , dat hakt er ook erg in.Je bent er toch ook onbewust erg mee bezig en probeert daarbij ook nog te helpen waar mogelijk.

Nu geniet ik van een lekker kopje thee, rust ,  ga een boek lezen en genieten van het weekend.
Ik heb 2 leuke boeken gekregen dus daar horen jullie binnenkort meer over.

Groetjes Annelieya

1 opmerking:

  1. respect voor je meis, geniet ervan enne sterkte, jullie komen er wel , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen