zondag 7 april 2013

Ach .. wat gaat de tijd weer snel

Het weekend is voorbij gevlogen, ik ben druk in de weer geweest met alles en iedereen( en wat was het kleine zonnetje zalig....) De bloemen en struiken zijn tot leven gekomen en hier en daar zijn al bloemen en beginnende knopen zichtbaar , nu nog even doorzetten en dan komt er een explosie van bloesem en dan wordt het echt genieten.

Ik heb vandaag 2 vrolijke buitenplanten met bloemen gekocht om het lente gevoel ook vast te houden en daarnaast ben ik op pad geweest voor dierenvoer bij ons tuincentrum ( ik kan  tegen goede prijzen honden/katten en kippenvoer aanschaffen ) het loont de moeite om er naar toe te gaan want de dierenwinkel is  duurder.En ze waren vandaag open...en het was gelukkig niet druk.Ik ben eigenlijk altijd wel vrolijk,er is 1 uitzondering stuur mij naar een drukke winkel.....:-) daar kan ik echt niet tegen.

Ik heb vanavond mijn " to do " lijst ( dan vergeet ik tenminste niets) erbij gepakt, rekeningen geschreven , mailtjes verzonden, notulen gemaakt, huis is aan kant gemaakt, was gedaan en  ligt weer gevouwen in de kast , bibliotheekboeken klaargelegd om morgen terug te brengen dus ik ben er weer helemaal klaar voor.
De nieuwe werk/school week kan morgen weer van start gaan.

Groetjes Annelieya


1 opmerking:

  1. Hier ook weer een normale week na een feestweek waarin Junior verjaarde. Ook de grote poets zit er weer op voor een poosje. En vandaag zowaar een zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen