woensdag 24 juli 2013

Ode aan drenthe

Ik woon in de randstad maar mijn grote liefde is Drenthe. Prachtig landschap, mooie natuur ,vrijheid en rust.
Ik ben er dol op. Ik ga er ook graag naar toe en verblijf er dan graag paar dagen maar dat deed ik als klein kind al. Ik heb goede herinneringen aan de vakanties de we in Norg doorbrachten samen met mijn ouders, broer, opa en oma's, tante ,oom en neven en nichten. s'Ochtends door de brandgangen in het bos en hopen dat je een ree of eekhoorn zag en de hele dag buiten spelen in het bos.Verder aten we dan altijd een pannenkoek bij de pannenkoekenboerderij.Ik kan mij nog goed een houten olifant herinneren die voor de deur stond opgesteld.Daar is mijn liefde voor Drenthe geboren ,sindsdien hebben manlief en ik ook toen we samen waren en daarna met ons gezin al  veel vakantie's doorgebracht in Drenthe.  Wat te denken van http://www.berkenheuvel.com , wij hebben hier een paar jaar geleden met de kinderen en honden een heel leuk weekend gehad. Het huis is prachtig en van alle gemakken voorzien en de omgeving is daar ook erg mooi en er zijn genoeg dingen te doen.

Binnenkort gaan onze kinderen een paar dagen logeren bij vrienden in Drenthe dus dat wordt voor hun ook weer dikke pret, ik  breng de kinderen weg en kan dan ook even genieten van Drenthe en rijdt daarna terug naar huis. Voor ons betekent dat een paar dagen met  de  2 oudste kinderen dus die gaan we lekker verwennen. We gaan lekker uit eten ( pizza's eten) en s'avonds op het strand  van de zonsondergang genieten. Dus dat wordt genieten....

Groetjes Annelieya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten