maandag 11 juni 2012

opruimwoede

Normaal gesproken kijk ik al vanaf januari uit naar het voorjaar, ik geniet van de natuur ,de activiteit van de vogels en alle jonge dieren.Ik woon in de stad maar wij hebben een hele vogelrijke tuin .( vorige week hadden we een uil in de tuin , kijk je toch wel gek van op als je in de randstad woont maar dat is een ander verhaal)

In het voorjaar heb ik normaal gesproken energie voor 10 en moet alles schoon en opgeruimd zijn ,alleen schommelde mijn energie dit voorjaar een beetje door het wisselende weer ( herfstbuien in het voorjaar kan ik niet echt waarderen) Maar gisteren zijn mijn man en ik even naar zolder gegaan om een deel van de zolder op te ruimen. Onze zolder heeft 2 slaapkamers met een overloop die we willen omtoveren tot een speelplek voor de kinderen. Alleen staan er nog  veel verhuisdozen  op onze zolder en andere ( overbodige) spullen.  We zijn flink bezig geweest en de eerste 6 dozen met spullen die we niet meer nodig hadden zijn vandaag naar de kringloop gebracht ( hoera !) dat voelde goed.en smaakt  naar meer. Ik ga door met opruimen in huis totdat we alle overbodige spullen weg hebben gedaan .En kopen er geen nieuwe dingen voor terug.

Dus we gaan van de week op een avond nog even een uurtje ruimen en dan hopen we einde van de week weer een aantal dozen weg te kunnen brengen. Op naar de nieuwe speelplek voor de kinderen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten