zondag 22 juli 2012

Update steeds meer weg

Nou ook gisteren stond alles in het teken van opruimen, als je ergens begint kan je vaak ook niet meer stoppen. Je begint in 1 kamer met het opzetten van het bureau maar dan......... Zie je ook stof achter de kast en onder het bed en zitten de ramen  vol  met allemaal kindervingertjes. Mag ook de kleding kast wel even opgeruimd worden en alles wat te klein is eruit................ Maar na een dag vol opruimen ,schoonmaken, spullen in elkaar zetten mag het eerste resultaat er zijn. 1 kamer is helemaal klaar ( en ik moet zeggen de kamer ziet er met wat aanpassingen en het nieuwe bureau + stoel erg leuk  uit) kamer van jongste kind is ook helemaal opgeruimd en alle hoeken en kieren zijn schoongemaakt en ons jongste kind heeft als verrassing een nieuw dekbed gekregen.

1 kamer is nog niet klaar, het bureau hebben we al in elkaar gezet, ik heb ook al opgeruimd. Ik moet alleen nog de kledingkast in orde maken en even schuiven met de meubelen om te kijken wat waar het leukste staat. Deze kamer is niet groot en daarom moeten we het zo ruim mogelijk houden.
Gisteravond zijn we daar om 22:00 uur mee gestopt omdat we helemaal op waren:-) Vandaag gaan we weer verder en daarna de jongste kinderen weer ophalen van hun logeerpartij.Ik verheug mij nu al op hun gezichten als ze thuiskomen.

Ik heb in het begin van de zomervakantie een blog geschreven over klussen die ik in de zomervakantie wilde doen hierbij de nieuwe update:

1 kinderkamer helemaal klaar ( 2e kamer volgt  deze week)
schuur opruimen ( gedaan)
opruimen/leegruimen huis ( erg goed gelukt deze week 4 dozen  naar de kringloop en 6 zakken in de vuilcontainer)

En het geeft zoveel energie .................ik word er helemaal vrolijk van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten