woensdag 24 oktober 2012

Hoera blog nummer 100

Wat las ik altijd graag vroeger  de blogs van Teunie, Zuinigaan, Avelon , Buffertje,Spaarcentje  en nog veel meer.  Maar vooral Neurootje gaf mij de laatste zet .Zij schreef een prachtige blog die mij erg raakte waardoor ik reageerde via haar email. Nooit gedacht dat ik ooit zelfs blogs zou gaan schrijven maar afgelopen jaar ging dat toch kriebelen.Was een blog schrijven wat voor mij?  Ik twijfelde heel erg maar maakte toch de opmaak voor een blog. Daarna duurde het nog bijna een maand voordat ik eind mei ging schrijven.

En sindsdien schrijf ik toch regelmatig een nieuwe blog en dan nu nummer 100.

Er is een hoop gebeurt ,ons leven is in elk geval de afgelopen maanden een stuk beter geworden.Eindelijk de geldzorgen beter onder controle gekregen ,Niet constant zorgen maken  ,waardoor je niet kan slapen of veel piekert.De dubbele woonlasten zijn  er nog steeds ( en ik las een artikel dat de woningmarkt nog wel even blijft kwakkelen) maar we mogen niet klagen.

Ik heb veel geleerd van al mijn collega's .Fijn om te lezen dat je niet de enige bent met geldproblemen, dubbele hypotheken e.d. Ik kan met bloggen mijn ei kwijt, lees reacties en andere blogs.Daarnaast is het fijn om ook verdriet en plezier te kunnen delen.

Ik wil eindigen met een spreuk die ik ooit ergens heb gelezen en op naar de volgende 100...........

"Als je je rijk wilt voelen, tel dan gewoon alle dingen die je hebt die niet voor geld te koop zijn"

Groetjes Annelieya








8 opmerkingen:

  1. Dank voor het delen van die spreuk
    en gefeliciteerd met je honderdste! op naar de volgende
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Lees je blog graag.

    groeten van Marijke

    p.s. mooie spreuk, en zo waar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je honderdste blog!! Ik lees ze altijd met plezier. En die spreuk, die is helemaal waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 100 alweer, gaat snel hè; blijf vooral bloggen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je 100e blog. Wat ligt dat beessie daar weer heerlijk. Op naar 200!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die spreuk slaat zeker op dat beestje. Ik ben zelf altijd zo blij als ik thuis kom en er staan er twee achter de deur die blij zijn dat je er weer bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteer met je 100e en fijn dat je je geldzaken onder controle hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je 100ste blog!!! Ik kom regelmatig bij je lezen, je inspireert me bij het consuminderen!

    BeantwoordenVerwijderen