dinsdag 23 oktober 2012

Leuke dingen doen

Zo vandaag voor deze week mijn laatste werkdag. Vanaf morgen ga ik met de kinderen genieten van de herfstvakantie.  Ik hoop dat het weer de komende dagen nog even een beetje lekker blijft  ,volgens mij wordt het vanaf vrijdag weer kouder en regenachtig. Dus voor de komende dagen maar even duimen.

We gaan lekker leuke dingen doen , ik wil even naar de markt om nieuwe stoffen te kopen. Ik moet nog even naar de molen omdat we eierkoeken wilde bakken het afgelopen afgelopen weekend  maar daarvoor een ingrediënt miste.Verder gaan we nog nieuwe gerechten uitproberen ( onze kinderen vinden het leuk om te koken en bakken)

Afhankelijk van het weer gaan we nog een dag naar het bos of strand ,we  maken  daarna lekker pannenkoeken en gaan we spelletjes doen.Altijd super gezellig

Ik ben van de week ook weer begonnen met opruimen, de eerst 2 zakken zijn alweer weggebracht naar de kringloop en ik heb weer kleren klaar staan ( die voor onze jongste ook te klein zijn) die weer doorschuiven naar een ander gezin ( die daar ook weer blij meer zijn) Ik wil  toch ook deze week nog een paar extra dozen met spullen wegdoen omdat we anders nooit kunnen starten met het afmaken van de speelzolder. Ik heb de afgelopen periode al heel wat weg gedaan maar wat hecht een mens zich soms toch aan  bepaalde spullen vooral met sentimentele waarde. ( sigarendoos van mijn opa, oude schoolschriften, tekeningen en knutsels van de kinderen) Sommige dozen heb ik al zo vaak door mijn handen laten gaan en dan elke keer wil  ik ze toch weer bewaren. Misschien dat ik deze week weer afscheid van een paar dozen kan nemen :-)

Dus ik vermaak mij de komende dagen prima........

2 opmerkingen:

  1. Klinkt gezellig! Onze herfstvakantie zit er alweer op, maar wij hebben ook prachtig weer gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over het weer hebben we niet te klagen. Al is het vandaag wel erg koud vind ik.
    En al weer wat dozen kunnen ruimen?

    BeantwoordenVerwijderen