zaterdag 9 maart 2013

Dames aan de leg en een hoop lol

Onze dames zijn weer aan de leg, ze genoten afgelopen week van het heerlijke weer en daardoor hadden weer 5 grote eieren. Heerlijk! Wij hebben echt hele leuke kippen het zijn grote brahma's met mooie gevederde poten. Dit ras is echt heel relaxt en zijn daarnaast ook erg lief. Ik ben dol op kippen ( en had eigenlijk gewoon op een boerderij moeten wonen) omdat ik van kinds af aan gek op dieren ben.
Honden.katten ,paarden,koeien ( daar word ik altijd vrolijk van ) giraffen, pinguïns ,ijsberen,tijgers ik kan van dieren nooit genoeg krijgen. Waar ik ook ben mijn oog valt altijd op de dieren in  die omgeving.

Maar even terugkomend op de kippen die lopen graag in onze tuin te scharrelen en 2 weken geleden hebben wij deze grappige foto genomen.Schijn bedriegt het ziet er schattig uit maar onze herder kan normaal gesproken niet samen met de kippen in de tuin( gelukkig zit hij achter glas:-)

Ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier regent het ( bah)
Ik wens jullie een  fijne zaterdag !

Groetjes Annelieya








Geen opmerkingen:

Een reactie posten