zondag 10 maart 2013

interessante links

Vanmorgen was ik alweer vroeg op pad om de verblijven van de katten in het asiel schoon te maken. Ik blijf het gewoon ontzettend leuk vinden en omdat ik het altijd vroeg in de ochtend doe, heb ik daarna nog voldoende tijd om gezellig samen met manlief en de kinderen leuke dingen te doen op de zondag.

Vandaag had ik mij  ook voorgenomen om in elk geval nog even te lezen in een tijdschrift , de afgelopen tijd is daar minder van gekomen en nu had ik even de tijd tussendoor. Ik kwam daar 2 leuke linkjes tegen die wellicht ook erg leuk zijn om even te delen.

koken voor mijn dochter
Een vader kookt lekkere recepten voor kleine kinderen.Geen potjes maar babygerechtjes van verse biologische ingrediënten.

ecomama
voor en door mama's  die bewust en gezond proberen te leven.

Veel plezier ermee.

Groetjes Annelieya










Geen opmerkingen:

Een reactie posten