dinsdag 16 april 2013

werk

Het is nu half zes en ik ben al druk aan de slag, om half 7 vertrek ik naar mijn werk op één van  onze locaties  Vandaag was ik al vroeg wakker door het gefluit van de vogels buiten. Wat een vrolijk gezang en activiteit buiten , de lente hangt nu echt in de lucht.

Ik vind het prettig om s'morgens even de tijd voor mezelf te hebben en ben vaak vroeg op. Dit keer is het ook vanwege mijn werk, ik moet af en toe aardig wat reizen naar verschillende locaties en wil er dan ook op tijd zijn omdat ik ook afspraken heb ingepland en die dan nog even kan voorbereiden.

Ik werk graag ( zoals al eens vaker aangegeven op mijn blog) en haal er veel plezier uit, maar kan het door de flexibele werktijden ook prima combineren met mijn privéleven en dat is echt heel fijn. Ik kan flexibel werken , waardoor ik soms al heel vroeg aan de slag ben, maar ook in de avond vaak nog even werk als de jongste kinderen al naar bed zijn.Ik kan mijn tijd zelf indelen als ik maar zorg dat het werk gedaan wordt.

Die vrijheid is heel fijn maar zorgt er ook voor dat je daar heel verantwoordelijk  mee om gaat. Ik ben nogal een werkpaard ( en dol op mijn werk) dus moet altijd balanceren tussen werk en privé. Met wat aanpassingen gaat dat eigenlijk altijd prima .

Voor mij persoonlijk is flexibel werken een uitkomst en het past ook bij mij, maar ik ken ook collega's die het niet prettig vinden en liever een baan van 9 tot 5 hebben en gewoon een vaste werkplek. En dat is binnen ons bedrijf ook mogelijk dus voor ieder wat wils.

Ik ga nu snel aankleden, ik wens jullie een fijne dag ( en ik hoop een zonnige dag)

Groetjes Annelieya





1 opmerking:

  1. Ideaal als je zelf je tijden kunt indelen. Ik werk vanuit huis en kan dat ook doen. Het risico is alleen dat je soms te lang doorwerkt...

    BeantwoordenVerwijderen