zondag 21 april 2013

Niet lekker en meer

Deze week hebben jullie helaas weinig van mij gehoord, ik ben druk met van alles en nog wat maar daarnaast al dagen zwaar verkouden. Ik heb een stem die niet om aan te horen is en praten kost mij veel moeite. Het is ergens afgelopen maandag begonnen en nog niet weg. Heel vervelend en je hangt precies tussen echt ziek zijn en gewoon doorgaan.Ik ben dus gewoon door gegaan maar het bloggen schoot er wel bij in, omdat ik als het kon s'avonds iets eerder naar bed ging, het kost toch extra energie.

Binnenkort vertrekken we naar de zon, ik heb al stiekem gekeken en de vooruitzichten op onze vakantieplek zijn goed ( 20-25 graden) dus daar wordt je wel vrolijk van. Het is sinds jaren weer onze eerste echte vakantie als gezin en de kinderen verheugen zich er op. Deze vakantie gaan we zonder stress weg, de vakantie was ruim op tijd betaald ( we hebben het in termijnen gedaan zodat ons budget niet onder druk kwam te staan onder een grote betaling ineens)  en we hebben elke maand iets opzij gelegd voor de boodschappen voor de vakantie. De kinderen weten het nog niet maar ook voor hen heb ik iets gespaard zodat ze allemaal wat geld krijgen dat ze tijdens de vakantie zelf kunnen besteden. En ik ken de kinderen goed genoeg om nu al te weten hoe dat gaat:-)  De oudste doet dat heel doelmatig en komt precies uit, een van de andere  is heel zuinig en komt waarschijnlijk terug met nog een deel van het geld en stopt dat in haar spaarpot en de jongste geeft het het liefst op de eerste dag al allemaal uit ( gelukkig blijft haar portemonnee altijd in mijn tas en krijgt ze hem als ze iets wil kopen of een van de oudere kinderen loopt even met jongste kind mee) De anderen kinderen hangen daar een beetje tussenin. Het is echt leuk om te zien hoe ze daar mee om gaan.

Ik wens jullie een fijne en zonnige zondag!

Groetjes Annelieya






Geen opmerkingen:

Een reactie posten