vrijdag 1 maart 2013

Lekker aan de slag

Vandaag zijn Manlief en ik lekker allebei vrij en  hebben we een lang weekend voor ons. De kinderen hebben vandaag hun laatste vakantiedag en ook vandaag gaat er nog 1 logeren en  komt het jongste kind van vrienden bij ons logeren. Dus de kinderen waren deze week druk de dagen aan het wegstrepen tot vandaag.Terwijl ik aan het schrijven ben staat er een grote pan op het vuur te pruttelen want ik ben alvast een grote pan soep aan het maken. Dit weekend komen er verschillende vrienden over de vloer en dan is die pan soep altijd erg handig.Ik bak er nog wat brood bij, maak zelf iets lekkers bij de koffie en we zijn weer helemaal klaar.

Vandaag wordt een gezellige dag , als we een keer samen vrij zijn op een door  de weekse dag is dat altijd leuk. Vandaag gaan we in elk geval naar vrienden om één van onze kinderen naar haar logeerpartij te brengen en daarna nog even kijken voor een fiets voor een van de andere kinderen. Kind is zo gegroeid en heeft een andere fiets nodig dus weer even gekeken op marktplaats.

Verder hebben we zo'n to do lijst:

  • boodschappen doen ( normaal we dat samen op donderdagavond maar ik kwam pas om 19:30 thuis van mijn werk omdat ik nog wat zaken moest afronden)
  • Bellen met de verzekeraar, ik ben bezig met afkopen van de laatste 2 (woeker)polissen.
  • Kattengrit halen
  • Fiets van een van de kinderen laten repareren ( we kunnen dit helaas niet zelf dit keer repareren) Kind houdt van avontuur en dat is te merken aan de fiets:-)


Vandaag krijgt ook Geliefde naaste de uitslag over de behandeling, dus dat is wel  weer erg spannend. Ik hoop dat de behandeling voor Geliefde naaste mee  valt  maar dat is even afwachten. Het wordt in elk geval ook de komende maanden nog spannend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten